Teşekkürler!

Koleksiyonumu geliştirip bu duruma getirmemde bana yardımcı olan, maddi manevi desteklerini esirgemeyen, emeği geçen alttaki kişilere teşekkürü bir borç biliyorum.

Ahmet Deniz
Ahmet Serbest
Ayla Günaydın
Betül Yıldırım
Cihan Pehlivanlar
Çagatay İnan
Çaglar Aydın
Efe Eryılmaz
Emir Bağdatlı
Emre Kaya
Enes Kahraman
Ercan Taşkıran
Ercan Tetik
Funda Çamlıca
Hakan Arıduru
Hakan Dolapçı
Halim Ergün
Hüseyin Kara
İsmail Sandallı
Kaan Elbir
Mehmet Demir
Muhammed Akif Ünal
Nurullah İnceel
Okan Duman
Orhan Altaş
Ömer Özkal
Selahattin Özdemir
Şenkal Dede
Umut Gergerli




3 yorum:

Önay İnce dedi ki...

Takaslik veya Satilik atkilariniz varsa iletisime gecebilirsiniz

Adsız dedi ki...

s.aleyküm önay abi bana gfb istanbul atkısını hediye veya satabilir misin ? onu arıyorum ben de :/ .

Önay İnce dedi ki...

tsk ederim yorumun icin, yalniz atkilarim satilik degil. ayrica suan GFB sitesinde GFB Istanbulun yaninda 4-5 farkli atkilar satista.

Yorum Gönder